Indyjskie meble - komody
Indyjskie meble - komody z drewna
Indyjskie meble - regały
Indyjskie meble - ręczna produkcja
Indyjskie meble - payU raty 0%

/ Reklamacje I Zwroty

Gwarancja i serwis

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami Indyjskie Meble, al. Krakowska 48 , 05-090 Janki,  lub na stronach internetowych indyjskie-meble.pl. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego – stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu:798 676 200 lub indyjskie-meble.pl

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie,w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: littleindia20201@gmail.com lub telefonicznie: +48 798 676 200. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

/ Instagram
/ Opinie
Joanna Choćko
Joanna Choćko
2024-04-03
Super obsługa i piękne meble w dobrej cenie!
Ania Szybowska
Ania Szybowska
2024-02-15
Bardzo jakościowe i solidne meble! Pięknie wykonane. Szybka dostawa. Super obsługa! Bardzo polecam!
Olga Mączka
Olga Mączka
2023-10-23
Ogromny wybór mebli, bardzo miła obsługa, wszystko na plus. Chętnie wrócę ponownie :)
Sebastian Nowik
Sebastian Nowik
2023-01-02
Super obsługa polecam serdecznie.
Edyta Tolak
Edyta Tolak
2022-11-17
Kupiłam w tym sklepie dwie piękne szafki nocne. Bardzo dobrze się prezentują w sypialni. Bardzo miła i pomocna obsługa. Polecam jak najbardziej.
Anna Klimko
Anna Klimko
2022-07-22
Najlepszy sklep z indyjskimi meblami w całej okolicy. Bardzo miła i profesjonalna, cierpliwa obsługa. Właściciel dba o klienta i jego satysfakcję. Szeroki wybór mebli, bardzo dobre ceny, transport do Piaseczna w cenie. Meble przyjechały dokładnie zabezpieczone, Panowie sprawnie je wnieśli. Jesteśmy pod wrażeniem obsługi. Z pewnością wrócimy do tego sklepu i będziemy polecać znajomym. Mają też sklep na Allegro, ale warto pojechać i zobaczyć meble na żywo i porozmawiać :) 100% zadowolenia! Dziękujemy!
Adriana Zoń
Adriana Zoń
2022-05-07
Polecam sklep, duży wybór oryginalnych i w świetnej jakości mebli. Pierwszy zakup zrobiony, na pewno wrócę po kolejne :)
Saab Singh
Saab Singh
2022-05-06
Very beautiful
PB 81
PB 81
2022-05-06
Very good place , and very good furniture